lördag 9 november 2013

Att inte få till det :-(

Ibland vill det sig inte. Vår TV-hörna på andra våningen är så svår att få till.
Hur jag än försöker så går det inte att skapa en mysig och intressant plats att vara på.
 Jag har köpt lite nya bilder att ha på väggarna. Lite nya blommor , en ny lampa och en lampa som fick flytta upp från vardagsrummet, lite tavlor som jag hade sedan gammalt  men nej. Det blir inte som jag vill.
 Jag har knyckt IKEA PS plåtskåpet från sonen rum, lite mer blommor och en till bild, men nej.

 Jag har investerat i nya krukor från IKEA men nej.


 Men jag vet vad det beror på. 
Jag har en inre bild hur det skall se ut men då ingår inte 
Mr A:s egenhändigt snickrade TV bänk i ek. Istället vill jag ha.....


Dessa underbara skåp, Bestå, från IKEA och då är jag övertygad att jag kommer att få till det ;-).
Kanske en ny matta oxå.
Bilden hittade jag på Pinterest.



Något som jag däremot är nöjd med är vårt kök och den nya tavelväggen.

Nu skall ja gära en DIY tavla, spännande!

Inga kommentarer: